رایتم : مرجع وبمستران ایرانی

دانلود قالب رای موزیک برای رزبلاگ

دانلود قالب رای موزیک بای رزبلاگ,دانلود قالب موزیک برای رزبلاگ,دانلود قالب موزیک,دانلدو قالب رایموزیک برای رزبلاگ,دانلود قالب فیلم و سریال برای رزبلاگ,دانلود قالب فروشی برای رزبلاگ,دانلود قالب رایتموزیک,دانلود قالب اختصاصی رایتم برای رزبلاگ,دانلود قالب واکنش گرای رای موزیک برای رزبلاگ,دانلود قالب فیلم و موزیک برای رزبلاگ,دانلود قالب واکنش گرا برای رزبلاگ,دانلود قالب سه ستونه رزبلاگ,دانلود قالب رای موزیک,دانلود رایگان قالب رای موزیک برای رزبلاگ,دانلود رایگان قالب رای موزیک برای وردپرس,دانلود قالب رزبلاگ,رایتم,دانلود قالب رای موزیک برای بلاگفا,دانلود قالب رای موزیک طراحی شده توسط رایتم,دانلود رایگان قالب پولی رای موزیک,

سلام به همه کاربران رایتم. من امروز برای شما قالب رای موزیک رو قرار دادم این قالب توسط ما طراحی شده است و هرگونه کپی برداری یا انتشار قالب با نام خودتان پیگرد قانونی دارد! این قالب مخصوص سایت های

دانلود قالب رای موزیک برای رزبلاگ

دانلود قالب رای موزیک برای رزبلاگ 112538

سلام به همه کاربران رایتم. من امروز برای شما قالب رای موزیک رو قرار دادم این قالب توسط ما طراحی شده است و هرگونه کپی برداری یا انتشار قالب با نام خودتان پیگرد قانونی دارد! این قالب مخصوص سایت های فیلم و موزیک می باشد. پیشنهاد میکنم حتما این قالب شیک را دانلود فرمایید.

ویژگی های قالب:

دارای دکمه های زیبا در کنار لوگو به سبک مترو!

امکان شخصی سازی قالب

سئوی مناسب

واکنش گرایی کامل

وجود همه تگ های رزبلاگ

بسیار شیک!

و...

پیشنمایش صفحه اصلی

پیشنمایش ادامه مطلب

قیمت فقط 5 هزار تومان!

دانلود قالب رای موزیک برای رزبلاگ

پرداخت از طریق ussd (از طریق شماره گیری موبایل) :

‎*۷۳۳*۴*۹۷*۳۷۷۲۰۴۲۲#

توجه به هر دلیلی اگر قادر به پرداخت انلاین نبودید وجه را کارت به کارت فرمایید:

شماره کارت: 5859831073540774

شماره حساب: 9922911956

بانک: تجارت

به نام: تاج محمد کمی

بعد از پرداخت وجه کد پیگیری + ادرس ایمیلتان یا ای دی تلگرامتان را از نظرات یا فرم تماس با ما ارسال کنید تا قالب برای شما ارسال گردد.

اموزش استفاده از قالب: به تنضيمات سايت خود برويد و تيک گزينه (قالب ادامه مطلب از قالب اصلي جدا باشد) را بزنيد و سپس گزينه (ذخيره) را بزنيد. سپس به ويرايش قالب خود برويد و کد ها را جايگزين کنيد.

اموزش تغيير لوگو: براي تغيير لوگو در پنل مديريت وبلاگ خود به قسمت (تنضيمات بلوک هاي دلخواه) برويد و لوگو را از ان قسمت تغيير دهيد يا در کد قالب دنبال http://up.rightheme.ir/theme/rightmusic/images/logo.png بگرديد و لينک لوگو را جايگزين لينک لوگو قبلي فرماييد.


سفارش طراحی قالب